Acest website utilizeaza cookies pentru a afisa continut personalizat si pentru monitorizare statistica. Te rugam sa-ti setezi preferintele de cookies

Setari cookies Accepta toate Respinge toate

Reinnoire offline


Reinnoire certificat digital calificat pentru semnatura electronica

1. Accesati Formularul de Inregistrare de la adresa: https://digisign.ro/portal 

2. Selectati optiunea Reinnoire offline;

3. Selectati Perioada de valabilitate a certificatului. Aveti posibilitatea sa alegeti un certificat valabil 1, 2 sau 3 ani, iar apoi continuati prin completarea datelor dvs de identificare.

4. In cadrul sectiunii Facturare aveti posibilitatea de a alege datele de facturare, respectiv factura emisa cu datele dvs ca si persoana fizica sau factura emisa cu datele unei persoane juridice, in functie de modalitatea de plata: daca factura va fi achitata de o persoana juridica atunci datele de facturare pe care le veti completa sunt ale respectivei companii.

5. Completati datele de livrare, in functie de preferinta dvs:

6. Selectati promotia[1] sau reducerea preferata si continuati spre finalizarea formularului de inregistrare. Urmare a trimiterii cererii, veti primi pe adresa de e-mail specificata urmatoarele documente: Declaratie, Conditii Generale, Contract si Factura Proforma.

7. In functie de modul de facturare ales, compuneti un set de documente, semnate in original, pe care sa il inaintati catre DigiSign, dupa cum urmeaza:

Factura pe persoana fizica, set format din:

Declaratie - 1 exemplar semnat si datat de catre Utilizator

Conditii Generale - 2 exemplare semnate de catre Utilizator

Contract -2 exemplare semnat de catre Utilizator

Copie a actului de identitate valid - 1 exemplar  datat, semnat si marcat Conform cu Originalul

Dovada platii facturii proforma

Dispozitiv eToken

Factura pe persoana juridica, set format din:

Declaratie- 1 exemplar semnat si datat de catre Utilizator

Conditii Generale -2 exemplare semnate de catre Utilizator

Contract -2 exemplare semnat de catre reprezentantul legal al persoanei juridice

Copie a actului de identitate valid -1 exemplar , datat, semnat si marcat Conform cu Originalul

Copie a certificatului de inregistrare a persoanei juridice 1 exemplar, datat, semnat si marcat Conform cu Originalul

Dovada platii facturii proforma

Dispozitiv eToken

 

8. Emiterea unui certificat digital calificat se realizeaza exclusiv in urma identificarii solicitantului, personal, in baza actului de identitate valid, in original, si preluarea setului de documente. In acest sens, DigiSign va pune la dispozitie urmatoarele alternative:

  1. Va prezentati personal la sediul DigiSign cu actul de identitate, valid, in original si setul de documente
  2. Va prezentati personal la unul din partenerii agreati sau la una din sucursalele Bancii Transilvania din lista publicata aici cu actul de identitate, valid, in original si setul de documente
  3. Trimiteti setul de documente prin posta sau curier, cu mentiunea ca setul va contine Declaratia autentificata la un notar public in prealabil
  4. Trimiteti setul de documente prin intermediul unui tert care se prezinta personal, cu actul de identitate valid, in original, la sediul DigiSign sau la sediul partenerilor, cu mentiunea ca setul va contine Declaratia autentificata la un notar public in prealabil si o imputernicire notariala pentru respectivul tert.

Lipsa oricarui document necesar procesului de emitere, atrage dupa sine prelungirea termenului de emitere a certificatului digital calificat.

Din momentul receptionarii setului de documente, corect si complet, si validarii identitatii solicitantului, DigiSign se angajeaza sa emita si sa trimita certificatul digital calificat in decurs de 24 de ore, insa nu mai tarziu de 5 zile lucratoare.

In cazul in care va prezentati personal la sediul DigiSign, cu actul de identitate valid, in original, si setul de documente complet si corect, emiterea si predarea certificatului digial calificat se face pe loc.

Certificatul digital calificat va fi livrat conform optiunii solicitantului exprimata in formularul de inregistrare, respectiv la sediul DigiSign, la sediul unui partener DigiSign unde a avut loc identificarea solicitantului sau la o adresa specifica prin intermediul serviciilor de curierat rapid, costul fiind suportat in acest caz de catre destinatar.

In momentul primirii certificatului digital calificat, aveti obligatia de a verifica corectitudinea acestuia si semnarea Procesului Verbal de Receptie.

Urmare a emiterii certificatului digital calificat, pe adresa dvs de e-mail veti receptiona un ghid de instalare si utilizare corespunzatoare a certificatului si a dispozitivului eToken pe care acesta este stocat.

DigiSign va pune la dispozitie departamentul Suport, 24 de ore din 24, 7 zile din 7, la numarul de telefon 031 620 20 00 sau prin e-mail la suport@digisign.ro, pentru orice informatii suplimentare si suport in ceea ce priveste produsele si serviciile furnizate de catre DigiSign.

 


[1]Daca sunteti membru CECCAR sau CAFR si ati bifat aceasta optiune in formular, trebuie sa atasati la setul de documente si 1 copie de pe Carnetul de membru, semnata si marcata Conform cu Originalul